وابــ ـــسـ ـــتـ َتــ شدمــ ــ

یکی از شعــرهایی که دوسشــ دارمو باهاش یه عالمه خاطره دارم

 

انقدر چهرت پر احساسه که دردامو می بره
حسی که من دارم به تو از یه
عشق ساده بیشتره
انقدر زیباست لبخندت که اخمامو میشکنه
من خاموشم اما مطمئنم که قلب تو روشنه
واسه یه بار بشین به پای حرفام
از ته قلبم تو رو می خوام

وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی

انقدر مهربونی که هیشکی نمی خواد از تو بگذره
حسی که من دارم به تو از یه
عشق ساده بیشتره
انقدر دلنشینه خیالت که هر لحظه ای با منه
من زندم و نبضم فقط با وجود گرم تو می زنه
واسه یه بار بشین به پای حرفام
از ته قلبم تو رو می خوام

وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی

وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیوونتم
عشقم تو باید
مال من باشی
مال من باشی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد