سلامــــی دوبارهــــــ

سلام دوس جونــیا

من دوباره  بعد از یه مدتــ اومدمــ  از این به بــعد سعی میکنم هر


 روز بیامــ  امروز یکشنبست تا الانش روزه خوبی بودهــ فقط هوا خیلی گرمه


 امروزم مثــ اکثـر روزای دیگه بیکارمــ امروز بزور ساعت 1 از خواب پا شدمــ    


نهارمو خوردم زودی  اومدم تو اتاقم   نشستم فیلمــدیدمـ 


فیلمـِ مزخــرفیم بود 


 خلاصــــــه  جاتـــون خــالی


 راسی ساعتـ 7 همــ نوبتــ دکتر دارمــ

 

 باید دندونامو از جا در بیارنــ نامــردا      اما من فرار میکنم


دوس ندارم این شلکی بجـــــم خو تاره ازآمپـــول بیحسی هم میـــتـلسم


پســ یا دکترو میکٌشـــم  یــا خودمــو


خوب دیگه بگذریم زیاد رفتم تو جزییاتــ


من برمــ دیگهــ باید امادهــــ شـــمــ  برمــ پیش آقا دکـــی



دومــــــستون دارمــــــــ دوســ جونــیا        



       تـــــــا   





نظرات 1 + ارسال نظر
niloofar nili دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

slom hatemee web khoshgeli dari maham:x:x:-** mersi adres dadi... kheyli nase omidvaram be shadi benevisi.

salam nilOo jOnam:-* misi asisam:x

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد