سلامــ دوسـ جونــیا    خوفـــید,خوشیــد؟؟؟ من خوفــِ خوفـــــم  امروز خالم اینا از تِهــ دارن میان خونمون بعد چند ماهـــ   خیلی خوشــ حالــــمــ girl_hide.gif


 دیگه از بیکاری در میامkiss.gif  همشــ میرم صفا سیــتی 



  البتــه اگه دستور از بالا صادر بشــه     دلمـــ الان لفــآشکــ میخوات


اجکالی ندارهـ  من تحمل میکنم  من میتونم


خوب دیـــگه من برمـــ دوس جونیـــــا    دومستون دارمــــ هوارتـــــــاconnie_49.gif




بایـــــ تا هایـــ



نظرات 3 + ارسال نظر
زهراااااا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

سلااااااااااام...خوفی عزیزم؟؟وبت خیلی باحاله همینجوری ادامه بده.بووووس.فعلا

سلام عزیزمـــ مرسی

نرگس پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام حاتمه جون وبلاگت خیلی با مزست..طرز حرف زدنتو دوس دارمممممممم

Salam azizam:-* u loft dariiiiiiiiiiii

nasi پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://12sal.mihanblog.com

تو هم لینک شدی عجیجم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد