یـــــ ــــــوهـــــــ ــــــــو

  • سلامــــــــــــHippie  اگه گفــتید امروز چــه روزی بودددد؟؟ امروز اونیکه دلم واسش یه ذرهــ شده بودو دیــــــــدم  خیلی خوشــــحالمـــ    

  • حالا همـــه بیاید وســــط   

  •  ولی کم کم دوبارهــ دلم دارهــ واسش تنگ میشه  نیخــــوامـــ اصـــآ


      الانم از ذوقــ زیاد نیتونم بتایپـــــم



    پـــس بای تا هایــــــ


سلامــ دوسـ جونــیا    خوفـــید,خوشیــد؟؟؟ من خوفــِ خوفـــــم  امروز خالم اینا از تِهــ دارن میان خونمون بعد چند ماهـــ   خیلی خوشــ حالــــمــ girl_hide.gif


 دیگه از بیکاری در میامkiss.gif  همشــ میرم صفا سیــتی 



  البتــه اگه دستور از بالا صادر بشــه     دلمـــ الان لفــآشکــ میخوات


اجکالی ندارهـ  من تحمل میکنم  من میتونم


خوب دیـــگه من برمـــ دوس جونیـــــا    دومستون دارمــــ هوارتـــــــاconnie_49.gif




بایـــــ تا هایـــ



سلام دوسـ جونیا   امروز زیاد  حالم خوب نیــست 



فقط واسه اینکه آپــ امروز خالی نمونه اومدمــ  حوصله تایـــپ  کردن ندارمـــ 


الانم دارمـــ موزیک میگوشـــم " محسن یاحـقی "  صداشو دوس دارمــــ.تموم آهنگاشم دوس


دارمــــ..بیشتر وقتا میگوشــــم   خوبـــــ دیگه من بـــــــرم 


 دومستون دارمـــــــــــHippie




بایـــــ تا هـــــایBalloons





سلام دوســ جونیــا خوفید؟خوشیـــــــد؟  منم خوفــــمکل امروزو بیکار بودم باز


دیگــه حوصــلم سر رفتـــــــه  به شدت تصمیـــم گرفتم برم یه چندتا کلاس دیگه ثبت نام کنم


   امروزم میرم ثبــت نام تنیســ عاشخه تنیـــــــسمconnie_49.gifکلا عاشخه ورزشَــم


 دیگه از بیکــاری خروج میــکنم لاستی دلمـــم واســ یه نفــر به شدت تنگــ شدهـgirl_cray.gif


 نیگم  کیه تو خمــــــاریش بمونـــــــیدgirl_blum2.gif  

 


خوبــ دیگه حوصلـــم سریـــد  من برم دیــــــگه..دومستون دارمــــــ هوارتـــــــا



بــــbyeـــــــای  تــــــا هــــــHiــــــــای






سلامــــی دوبارهــــــ

سلام دوس جونــیا

من دوباره  بعد از یه مدتــ اومدمــ  از این به بــعد سعی میکنم هر


 روز بیامــ  امروز یکشنبست تا الانش روزه خوبی بودهــ فقط هوا خیلی گرمه


 امروزم مثــ اکثـر روزای دیگه بیکارمــ امروز بزور ساعت 1 از خواب پا شدمــ    


نهارمو خوردم زودی  اومدم تو اتاقم   نشستم فیلمــدیدمـ 


فیلمـِ مزخــرفیم بود 


 خلاصــــــه  جاتـــون خــالی


 راسی ساعتـ 7 همــ نوبتــ دکتر دارمــ

 

 باید دندونامو از جا در بیارنــ نامــردا      اما من فرار میکنم


دوس ندارم این شلکی بجـــــم خو تاره ازآمپـــول بیحسی هم میـــتـلسم


پســ یا دکترو میکٌشـــم  یــا خودمــو


خوب دیگه بگذریم زیاد رفتم تو جزییاتــ


من برمــ دیگهــ باید امادهــــ شـــمــ  برمــ پیش آقا دکـــی



دومــــــستون دارمــــــــ دوســ جونــیا        



       تـــــــا